۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85062849
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه نفر در حوادث جاده ای استان زنجان جان باختند

زنجان- ایرنا - رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت که از ۲۴ اسفند سال گذشته(آغاز سفرهای نوروزی) تا روز گذشته در مجموع ۳ نفر بر اثر سوانح رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند که این امر تاکیدی برای توجه دقیق مردم به رعایت موازین ایمنی درجریان سفرعای نوروزی است.

سرهنگ مهدی میناخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ترافیک در همه جاده‌های استان نسبت به روز گذشته تا حدودی کاهش یافته است، افزود: ترافیک همچنان در آزاد راه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز نیمه سنگین است.

وی با تاکید به کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با هدف افزایش ایمنی، گفت: این موضوع از سوی پلیس راه استان به دقت رصد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان، بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های استان را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: بیشترین وقوع تصادفات در یک تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha