۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85062943
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استقبال مسئولان گناوه از میهمانان نوروزی

۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85062943
استقبال مسئولان گناوه از میهمانان نوروزی

گناوه - ایرنا - درحالی که سفرهای نوروزی به گناوه از ابتدای هفته جاری آغاز شده اما همزمان با نخستین روز سال ۱۴۰۲، آئین استقبال از مسافران و گردشگران در ورودی این بندر تجاری با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آئین که در میدان ورودی شهر گناوه با حضور فرماندار و دیگر مسئولان ستاد خدمات سفر و تعدادی از دانش آموزان این شهرستان برگزارشد، ضمن خوش آمدگویی به هموطنان با شیرینی و بسته های فرهنگی از آنها به گرمی پذیرایی و استقبال شد.

فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر گناوه در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: این شهرستان به لحاظ دارابودن موقعیت تجاری و گردشگری در کشور شناخته شده است و در طول سال هموطنان زیادی این دیار را برایی سفر به خصوص در نوروز انتخاب می کنند

محمدتقی صفری اظهار کرد: ستاد خدمات سفر تمام توان و تلاش خود را برای خدمات رسانی و پذیرایی هر چه بهتر و شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی بکار بسته و تلاش می شود با خاطره ای خوش این دیار را ترک کنند.

استقبال مسئولان گناوه از میهمانان نوروزی

وی با بیان اینکه در نوروز پارسال بیش از ۶ میلیون گردشگر و مسافر به این شهرستان مسافرت کردند، گفت: پیش بینی می شود در نوروز ۱۴۰۲ شاهد حضور چشمگیر و بی نظیری از سوی هموطنان نسبت به سال قبل به شهر گناوه باشیم.

بندر گناوه با دارابون ساحل ماسه ای بکر، بازار تجاری پر رونق و مکان‌های تاریخی و گردشگری، به عنوان قطب اصلی گردشگری جنوب کشور در طول سال شاهد حضور گردشگران فراوانی از اقصی نقاط کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha