۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85063028
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان ۲۳ مصدوم به دنبال داشت
عکس تزئینی است

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: وقوع چهار فقره تصادف جاده ای این استان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

عباس عابدی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه روز گذشته تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و پژو ۲۰۶ در باغبهادران به سمت مورکان به اتاق فرمان اورژانس اعلام و ۲ واحد امدادی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی هفت نفر شامل چهار مرد، یک زن و ۲ کودک پنج ساله مصدوم شدند که به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: در حادثه ای دیگری که ساعت ۱۸ و ۸ دقیقه روز گذشته بر اثر واژگونی پراید در کیلومتر ۳۰ جاده نطنز- کاشان رُخ داد نیز ۶ نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی اورژانس و یک واحد امدادی هلال احمر به محل حادثه، اضافه کرد: مصدومان این حادثه شامل سه زن، یک مرد و ۲ کودک بودند که به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.
عابدی اضافه کرد: تصادف ۲ دستگاه سواری پراید ساعت ۱۲ و ۳ دقیقه امروز در اتوبان دستجردی نرسیده به شهرک آزمایش اصفهان رخ داد که ۲ واحد امدادی ۱۱۵ به محل اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۶ نفر شامل ۲ زن، ۲ مرد و ۲ کودک مصدوم شدند که چهار نفر از مصدومان به بیمارستان الزهرا و ۲ نفر نیز به بیمارستان فارابی منتقل شدند.
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پراید ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز در محور اردستان- نایین قبل از ظفرقند رخ داد که ۲ واحد امدادی ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: مصدومان این حادثه چهار نفر شامل ۲ مرد، یک زن و یک کودک دختر بودند که به بیمارستان بهشتی اردستان منتقل شدند.

۱۶۰ پایگاه اورژانس شامل ۸۰ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی، پنج اتاق فرمان و دو اتوبوس آمبولانس در استان اصفهان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha