۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85063098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف پنج میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی فردوس گفت: ماموران پلیس این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان، پنج میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال انواع کالای خارجی قاچاق کشف کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد بلوکیان اظهار داشت: مأموران کلانتری مرکزی شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک وانت نیسان مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، کالای خارجی غیرمجاز و قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر پنج میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها و بخش‌ها با پلیس ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha