وزیر تعاون: دولت با تمام توان در راستای اجرای شعار سال می‌کوشد

 شهرکرد- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان" مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده است، دولتمردان تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن این شعار به کار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید صولت مرتضوی روز سه‌شنبه یکم فروردین در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی فرخشهر که استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن نیز حضور داشتند، اظهار داشت:دولت مردمی سیزدهم مصمم است تا عدالت را در گستره ایران اسلامی گسترش دهد و رنگ محرومیت را از تمامی مناطق بزداید.

وی ادامه داد: در همین راستا به نیازها و مطالبات مردم استان نیز در حد توان خود می‌پردازیم و با توجه به پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مجلس در حوزه بهداشت و درمان، سرمایه‌گذاری و اشتغال اقدامات خوبی در همین رابطه در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: هم در حوزه تجهیزات و هم در حوزه توسعه فیزیکی مراکز درمانی، مصوباتی خوبی در روزهای اخیر با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای این استان در نظر گرفته شد و در هیات امنا منابعی به آن اختصاص یافته است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری و ماده ۵۶ نیز بانک رفاه کارگران گام‌های بلندی برداشته و شرکت‌های سرمایه‌گذاری به این استان ورود پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مسیولان این استان از تعدادی از بخش های بیمارستان امام علی فرخشهر دیدن و با اهدای گل از بیماران عیادت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha