مردم امتحان خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مردم امتحان خود را نسبت به انقلاب ادا کرده و سربلند از این شرایط عبور کرده اند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه شنبه در پیام نوروزی که تسخه‌ای از ان به ایرنا نمابر شده، اظهار کرد: امروز و در این شرایط نوبت مسئولان است که بکوشند مشکلات مردم را به خصوص در حوزه اقتصادی برطرف کنند.

وی بیان کرد: سال گذشته سال پر فراز و نشیبی برای ملت ایران بود، سختی‌های خاصی داشت اما با عنایت ویژه خداوند مردم عزیر از این عقبه‌ها عبور کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با آرزوی موفقیت مردم در مسیر زندگی مردم اضافه کرد: انتظار می‌رود مسئولان گرانقدر انقلاب اسلامی به خصوص مسئولان اجرایی در فضای ملی و استانی با تمام توان در خدمت مردم باشند و مشکلات آنها را یک به یک برطرف کنند.

وی ادامه داد: استان بوشهر با این مردم و تاریخ با شکوه و ثروت عظیم نیاز است مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی آنها از جمله بیکاری، تامین آب شرب، کشاورزی، مسکن، ازدواج جوانان و حمایت از تمام خانواده‌های نیازمند با این ثروتی که در استان وجود دارد گام‌های اساسی بردارند.

صفایی‌بوشهری افزود: سال 1402 با ماه رمضان و مهمانی خدا آغاز و با همین ماه به پایان می‌رسد و امید می‌رود مردم در تمام طول سال مورد لطف و محبت خدا قرار گیرند و در آسایش زندگی کنند.

وی تاکید کرد: به طور قطع بهار و نوروز با خود شادی و شادمانی و نو شدن به ارمغان می آورد و ماه مبارک رمضان هم در ابعاد معنوی و روحی یک نوآوری و برکتی از جانب خداوند به جامعه انسانی می‌بخشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha