۱ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۰۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85063290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: تسهیلات اعطایی به بازنشستگان افزایش یابد 

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، افزایش تسهیلات به بازنشستگان تامین اجتماعی را خواستار شد و گفت: به دلیل اعتبارات کم همه از این امکان بهره مند نمی شوند و انتظار داریم تسهیلات بیشتری به این حوزه اختصاص داده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا احمد راستینه روز سه شنبه یکم فروردین در دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: این استان دارای چندین دغدغه در حوزه بهداشت و درمان است که با نگاه گره گشایی دولت این دغدغه ها رفع می شود.

وی ادامه داد: نخستین دغدغه استان، تکمیل کمبودهای حوزه درمان در بخش زیرساخت است زیرا استان یک میلیون نفری چهارمحال و بختیاری فقط یک بیمارستان تامین اجتماعی دارد و تعدادی از شهرستان‌های استان مرکز درمانی ندارند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر چه با سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور برنامه هایی در خصوص احداث مرکز درمانی در تعدادی از شهرستان‌های استان مصوب شد اما می طلبد اجرای این مصوبات سرعت داده شود.

راستینه خاطرنشان کرد: از دیگر دغدغه ها و مطالبات استان افزایش سهمیه بیمه کارگران فصلی است، این استان تعداد زیادی از کارگران فصلی دارد که بسیاری از آنها در صف انتظار بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
وی افزود: راه اندازی مرکز خدمات تفریحی و گردشگری بازنشستگان و سرمایه گذاری هلدینگ های تامین اجتماعی از دیگر انتظارات و مطالبات استان از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه یکم فروردین به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

دیدار از مجتمع توانبخشی، عیادت از بیماران بیمارستان تامین اجتماعی فرخشهر و بازدید از واحد تولیدی شیرخشک پگاه و حضور در آیین کلنگ زنی چند طرح توسعه ای خط تولید از برنامه های سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha