۲ فروردین ۱۴۰۲، ۶:۴۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85063350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمت رسانی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان در تعطیلات نوروزی

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته در تعطیلات نوروزی خدمات مورد نیاز به بیمه شدگان در بیمارستان های تحت پوشش این استان ارائه و نظارت های لازم نیز انجام می شود.

مهدی نیک سیرت روز چهارشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا با اشاره به اهم اقدامات درمان تامین اجتماعی استان در تعطیلات نوروزی افزود: مراکز فعال جهت خدمت رسانی در تعطیلات شامل بیمارستان های امام حسین(ع) شهر زنجان و شهید سردار سلیمانی ابهر است.

وی اضافه کرد: بر این اساس ارائه خدمات پزشکی سرپایی نیز در واحدهای درمانگاهی بیمارستان های تابعه از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۳:۳۰ دقیقه شب است.

این مسوول ادامه داد:ارائه خدمات دارویی در داروخانه های بیمارستان های تابعه نیز از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۱ و خدمات اورژانسی به بیماران بصورت ۲۴ ساعته ارایه می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت:سایر اقدامات نظارتی مراکز درمانی استان، شامل استقرار کارشناسان ستادی بصورت کشیک و آنکال در ایام تعطیلات نوروزی جهت نظارت بر نحوه ارائه خدمات درمانی بر واحدهای تابعه خدمت رسان و ارسال گزارش های مربوطه به سازمان مرکزی است.

به گفته وی ،اجرای برنامه بازدید نظارتی از واحدهای درمانی تابعه توسط کارشناسان ستادی،حضور تیم مدیریتی در بیمارستان های تابعه جهت نظارت بر عملکرد واحدهای بیمارستاتی از دیگر اقدامات این بخش است.

نیک سیرت خاطر نشان کرد: بیمه شدگان برای کسب هر گونه اطلاعات می توانند با دفاتر پرستاری مراکز بیمارستان های امام حسین (ع) شهر زنجان و شهید سردار سلیمانی ابهر به ترتیب با شماره تلفن های ۳۳۰۱۱۲۳۱ و ۳۵۲۷۹۲۴۷ تماس بگیرند.

طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی ، با توجه به تعطیلی چندروزه ابتدای سال و افزایش مسافرت در ایام نوروز و احتمال نیاز برخی افراد در طول مسافرت به خدمات درمانی، برای خدمت‌رسانی مناسب در ایام نوروز به بیمه‌شدگان و مسافران نوروزی، در مراکز درمانی و بیمارستان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و در استان‌های مقصد مسافران نوروزی نیز آمادگی کامل در بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی وجود دارد. علاوه بر بیمارستان‌های ملکی این سازمان، تعدادی از مراکز درمانی نیز به‌صورت کشیک، فعال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha