هشت هزار و ۳۰۰ یزدی از مناطق دفاع مقدس بازدید کردند

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: در سال گذشته هشت هزار و ۳۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.

سردار "حسین زارع کمالی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد سه هزار دانش آموز، ۲ هزار و ۳۰۰ نفر دانشجو و بقیه سایر اقشار جامعه بودند.

وی ادامه داد: این افراد با حضور در مناطق مختلف عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور در جریان ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام قرار گرفتند.

این مسئول اظهار کرد: علاوه بر برپایی اردوهای راهیان نور به مقصد جنوب کشور در سال گذشته هفت هزار نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه نیز در طرح راهیان پیشرفت در استان شرکت کردند.

زارع کمالی بیان کرد: در قالب کاروان راهیان پیشرفت، دانش آموزان به مدت یک روز از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی مختلف استان و همچنین از برخی مراکز فرهنگی حوزه ایثار بازدید می‌کنند.

وی بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت جزو برنامه‌های مهم و محوری فرهنگی برای آشنایی نسل جوان و سایر اقشار با دوران هشت سال دفاع است.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: امسال برگزاری اردوهای راهیان نور با قوت با همکاری برخی نهادها و سازمان‌ها و همراهی مردم و خانواده‌ها در استان پیگیری و اقدام می‌شود.

زارع کمالی به برنامه‌های نوروزی مجموعه بسیج و سپاه در سطح استان یزد در بخش‌های مختلف اشاره کرد که با همکاری ستاد خدمات سفر و پایگاه‌های مقاومت بر حسب نیاز صورت می‌گیرد.

استان یزد ۲۸۰ هزار دانش آموز، ۱۰۰ هزار دانشجو و ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha