۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85063426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحقق اهداف شعار سال نیازمند همگرایی همه بخش‌ها است

۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبر: 85063426
تحقق اهداف شعار سال نیازمند همگرایی همه بخش‌ها است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق اهداف شعار سال از سوی مقام معظم رهبری نیازمند همگرایی و عملکرد جامع همه بخش‌ها بوده و همه بایستی در این راه تلاش مضاعف داشته باشیم.

فاطمه محمدبیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: امیدواریم امسال با هم‌افزایی، همکاری دولت و مجلس و همچنین سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه اقتصادی در راستای رهنمودهای ایشان گام برداریم و شاهد کنترل، کاهش تورم و در نهایت رشد تولید در کشور باشیم.

وی اظهار کرد: ملت ایران اراده مستحکم خود را در مقابل توطئه‌های مختلف و جنگ های ترکیبی دشمنان نظام بارها و بارها نشان داده و در این راه نیز کمر استکبار جهانی را خم کرده و در ادامه با عزم و اراده راسخ خود نشان داده پای همه آرمان‌های اسلام و انقلاب خواهد ایستاد و حال این مسوولان هستند که باید برادری خود را به مردم ثابت کنند.

محمدبیگی تصریح کرد: مسوولان قوه مجریه با مهار تورم و تنظیم بازار، ابتکار و خلاقیت را با به دست گرفتن نبض بازار جهت کاهش قیمت‌ها و بزرگ کردن سفره مردم بایستی انجام دهند و در این راه مسوولان نظارتی و قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده مفسدان اقتصادی و مجرمان و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت ملی و اقتصادی را داشته باشند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در حوزه مجلس، وظیفه ما نمایندگان است تا کارهای نظارتی را تقویت کنیم و به ملت ایران قول می‌دهیم همانگونه که سه شنبه‌های نظارتی را در دولت یازدهم بنا کردیم در سال جدید نیز این روز را تقویت کرده و پیش ببریم و در حوزه حمایت از رشد تولید نیز هر جا که نیاز به قانون گذاری و حمایت پشتیبانی قوه مقننه بود را انجام دهیم.

وی یادآور شد: برخی قوانین مانند جهش تولید و دانش بنیان، تسهیل در ارایه مجوزهای کسب و کار، بانکداری اسلامی، تغییر ساختار بودجه و آن قوانینی که ماحصل مجلس یازدهم در خصوص مسایل اقتصادی و معیشتی مردم است امسال نیز بیش از گذشته سرلوحه کارهایمان در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha