۲ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۹
کد خبر: 85063457
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

آغاز به کار گشت های ویژه در "شهرستان ری"

۲ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۹
کد خبر: 85063457
آغاز به کار گشت های ویژه در "شهرستان ری"

شهر ری - ایرنا - برابر تدابیر سلسله مراتب فرماندهی از روز جاری گشت های ویژه پلیس جهت تأمین نظم و امنیت،برخورد با جرائم خشن و مقابله با سرقت در شهرستان ری فعال شدند.

سرهنگ "ابن علی" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: برابر تدابیر سردار فرماندهی محترم انتظامی کشور در خصوص مقابله جدی با سرقت موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : با هماهنگی های بعمل آمده با فرماندهی یگان های ویژه فراجا از روز گذشته یک گردان عملیاتی و آموزش دیده به جهت پوشش انتظامی و تأمین نظم و امنیت در سطح حوزه انتظامی شهرستان ری فعال شدند.

آغاز به کار گشت های ویژه در "شهرستان ری"

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، ادامه داد: امروز ایجاد امنیت پایدار یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است که خدمتگذاران مردم در پلیس ری همواره تلاش کرده‌اند به آن جامعه عمل پوشانده و اجازه ندهند مجرمان باعث ناامنی و اخلال در امنیت شوند.

سرهنگ ابن علی ضمن هشدار و برخورد قاطعانه با سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت، تصریح کرد: مبارزه با سرقت همواره از اولویت‌های ماموریتی این شهرستان بوده است و از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها و آموزش‌های همگانی پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha