۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1104
کد خبر: 85063562
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در دانشگاه بغداد با چاشنی جشن نوروز

بغداد-ایرنا- دانشگاه بغداد روز گذشته شاهد برنامه های متعددی در بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی شاعر پارسی گوی ایرانی با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران و اساتید و دانشجویان زبان و ادبیات فارسی بود.

به گزارش ایرنا، جشنواره علمی، ادبی «نظامی» به مناسبت هفته بزرگداشت حکیم «نظامی گنجوی» شاعر برجسته ایرانی با حضور «محمدکاظم آل صادق»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، «حمزه نجاتی آرانی»، وابسته فرهنگی و دکتر «محمدجواد نجفی»، مسئول بخش علمی- دانشگاهی رایزنی فرهنگی کشورمان در بغداد، دکتر «علی عدنان مشوش الکعبی»، رئیس دانشکده زبان دانشگاه بغداد، اساتید و دانشجویان دانشگاه به میزبانی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بغداد برگزار شد.

بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در دانشگاه بغداد با چاشنی جشن نوروز

از جمله برنامه های این رویداد، برگزاری جشن تازه واردان به رشته ادبیات فارسی دانشگاه بغداد، تقدیر از اساتید دانشگاه بغداد و فارغ التحصیلان برتر رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی، بازدید از گروه ادبیات فارسی و برگزاری جشن نوروز بود و با استقبال قابل توجهی از سوی دانشگاهیان عراقی روبرو شد.

عراق

در این دیدار همچنین، سفیر ایران به اظهارات دانشجویان و کادر علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشکده زبان دانشگاه بغداد گوش داد و برای رفع موانع دانشجویان و فارغ التحصیلان با همکاری ریاست این دانشکده اعلام آمادگی کرد.

عراق

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha