۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85063565
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۶ واحد عرضه مواد غذایی متخلف در البرز پلمب شد

۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبر: 85063565
۸۶ واحد عرضه مواد غذایی متخلف در البرز پلمب شد

کرج - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز از پلمب ۸۶ واحد عرضه مواد غذایی متخلف در این استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبرداد.

دکتر احمد مهدوی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی این مدت ۹ هزار و ۵۷۳ مورد بازدید توسط کارشناسان معاونت بهداشتی این دانشگاه انجام شده که منجر به پلمب ۸۶ واحد متخلف شد.

وی اضافه کرد: طی این مدت ۴۲ هزار و ۸۹۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی معدوم و پرونده ۳۰۵ واحد متخلف به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون سه هزارو ۲۲۴ مورد ماموریت به ۱۱۵ ارجاع شد که ۲هزار و ۹۲۵ مورد آن غیر تصادفی و ۲۹۹ مورد آن تصادفی بوده است .

وی گفت: طی این مدت ۲۶۴ نفر مصدوم شدند که ۲۰۰ نفر در حوزه درون شهری و بقیه درحوزه برون شهری بوده است.

دکتر مهدوی افزود: همچنین طی این مدت ۲ ماموریت اورژانس هوایی انجام شد که به ۲مصدوم امدادسانی شد.

«اجرای طرح سلامت نوروزی با هدف خدمات رسانی به مسافران و گردشگران از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد»

وی گفت: طرح سلامت نوروزی در قالب ۵۵ پایگاه اورژانس شامل ۷۵ دستگاه آمبولانس، ۱۳ دستگاه موتورلانس ، ٢ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس در سطح شهرها وجاده های استان، فعال و به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم استان و مسافران نوروزی هستند.

به گفته وی با توجه به وجود پرتردد ترین راه های کشور در این استان ایستگاه سلامت نوروزی در سطح راه های مواصلاتی البرز راه اندازی شده و آماده برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha