۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۱۴
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85063822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آبگیری سدنرماب و ساخت مجتمع پتروشیمی با سفر رییس جمهور به گلستان آغاز می‌شود
عکس آرشیو است

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان با اشاره به روند روبه پیشرفت اجرای طرح‌های وعده داده در سفر اسفند سال ۹۹ رییس جمهور به استان گفت: عملیات ساخت فاز دوم مجتمع پتروشیمی و بهره‌برداری از سد نرماب مینودشت همزمان با دومین سفر رییس جمهور به این استان در اردیبهشت ماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی‌محمد زنگانه روز چهارشنبه در دیدار با بیت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله طاهری‌گرگانی اظهار کرد: دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی هدفمند، حل مشکل مردم گلستان را مد نظر قرار داده و به‌دنبال تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

وی بیان کرد: مجوز خرید تضمینی آب از سازمان برنامه و بودجه اخذ شده و با ظرفیت شیرین‌سازی آب دریای خزر مشکل کمبود آب مردم غرب استان برطرف خواهد شد.

زنگانه ادامه داد: پس از امضای تفاهم‌نامه با ترکمنستان در حضور رییس جمهور، دیپلماسی اقتصادی گلستان با این کشور بیشتر شد و تردد کامیون‌ها از صفر به ۱۰۰ دستگاه در روز رسیده و تلاش ما ارتقای صادرات به این کشور تا ۵۰۰ میلیون دلار در سال است.

استاندار گلستان همچنین در دیدار با بیت مرحوم آیت‌الله میبدی گفت: تلاش ما برنامه‌ریزی بلند مدت برای رفع چالش‌های استان است.

آبگیری سدنرماب و ساخت مجتمع پتروشیمی با سفر رییس جمهور به گلستان آغاز می‌شود

زنگانه همچنین در دیدار با بیت مرحوم آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما خشک‌شدن خلیج گرگان بود و بر اساس دستور قاطع رییس جمهور پروژه علاج‌بخشی این پهنه آبی با سرعت و جدیت دنبال شد و به پیشرفت بیش از ۶۵ درصدی رسید.

آبگیری سدنرماب و ساخت مجتمع پتروشیمی با سفر رییس جمهور به گلستان آغاز می‌شود

وی ادامه داد: بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال مصوبه در حوزه راه‌های استان داشتیم و تلاش داریم در دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز مصوبه داشته باشیم.

استاندار گلستان گفت: با مصوبات سفر رییس جمهور در پروژه‌های بیمارستانی و حوزه سلامت رشد خوبی صورت گرفته است.

زنگانه بیان کرد: در راستای حمایت از کشاورزان که بخش قابل توجهی از جمعیت استان هستند، قیمت خرید تضمینی گندم در سال گذشته ۲.۵ برابر رشد داشت و کلزا نیز به جای قیمت هر کیلوگرم ۱۶۰ هزار ریال با قیمت ۲۳۰ هزار ریال خریداری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha