بازدید میدانی معاون استاندار از بازارهای نوروزی مازندران / اجرای طرح ویژه نظارت بر اصناف

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز چهارشنبه برای بررسی نیازهای خدماتی مسافران از مراکز توزیع ارزاق و کالاهای مورد نیاز مهمانان این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی در جریان این بازدید میدانی ضمن گفتگو با مسافران نوروزی و متصدیان توزیع کالاهای مصرفی در مناطق مرکزی استان در جریان کمبودها و نیازهای بازار قرار گرفت.

‌وی با اشاره به تشکیل تیم های بازرسی و کنترل بازار در مازندران افزود: مسافران در صورت مواجه با گرانفروشی اجناس و دیگر مشکلات در حوزه کمبود های احتمالی موارد را به ستاد های نوروزی شهرستانها گزارش کنند.

‌معاون استاندار مازندران همچنین با تاکید بر مسئولیت مهم فرمانداران در حوزه کنترل بازار در ایام نوروز اظهار کرد: گرانفروشی و کم فروشی اجناس و مایحتاج مورد نیاز مسافران نوروزی با همکاری تعزیرات حکومتی بررسی و پیگیری خواهد شد.

بازدید میدانی معاون استاندار از بازارهای نوروزی مازندران / اجرای طرح ویژه نظارت بر اصناف

‌جانشین استانداردر ستاد سفرهای نوروزی مازندران خاطر نشان کرد: بدستور استاندار مازندران طرح ویژه نظارتی بازار در ایام نوروز در سطح این استان اجرایی شد.

‌ سلگی گفت: رسیدگی به نیازهای خدماتی مسافران نوروزی در اولویت برنامه های مدیران مازندران قرار دارد.

‌وی همچنین از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی با المان های محلی و بومی در شهرهای مازندران خبرداد وافزود: آشنایی مسافران با آئین های فرهنگی مازندران و باز آفرینی سنت های بومی این دیار کار ویژه فرهنگی ستاد های نوروزی استان است.

‌معاون استاندار مازندران با اشاره به مهمان نوازی مردم این استان افزود: امسال در کنار دستگاههای اجرایی، سازمانهای مردم نهاد این استان نیز در خدمت رسانی به مسافران نوروزی مشارکت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha