به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، دومین روز نوروز، با افزایش مخاطبان سینمایی به نسبت روز اول فروردین همراه بود. بهطوریکه در روز دوم، حدود ۶۴ هزار نفر به سینما رفتند و گیشه، به عدد ۳ میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان رسید. این آمار، رشد ۴۱درصدی میزان مخاطب به نسبت روز نخست سال جاری را نشان میدهد.
در این روز، کمدی فسیل، موفق شد با جذب ۳۶ هزار و ۷۰۰ مخاطب، گیشهای ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی داشته باشد. فارغ از افزایش قیمت بلیت برای سال جاری که سبب پروار شدن گیشه این فیلم شده است، رکورد حائز اهمیت کمدی کریم امینی، بهواسطه جذب این میزان مخاطب است.
آخرین آماری که حاکی از جذب مخاطبان بیشتر برای یک فیلم در طول ۱ روز طی یک سال اخیر است، به نهم فروردینماه سال گذشته برمیگردد که کمدی سگبند موفق شد تا حدود هزار مخاطب بیشتر از مخاطبان فسیل را جذب کند.
بسیاری از سینماها، از همان روز نخست فروردین، اقدام به تعریف سانسهای فوقالعاده برای فسیل کردهاند. بهطوریکه تنها در پردیس سینمایی کورش، طی ۲ روز ابتدای امسال، بیش از ۵ سانس فوقالعاده برای این فیلم باز شد.
اکنون این امیدواری پررنگ وجود دارد که با تبلیغات دهانبهدهان مخاطبان فسیل، این فیلم بتواند از رکورد سگبند عبور کرده و به یک رکورد ماندگار در طول سالیان اخیر دست یابد.
در خلاصه داستان فیلم کریم امینی که ابراهیم عامریان آن را تولید کرده، آمده است: سه دوست، سه یار، سه ناموسپرست... فسیل، زندگی سه جوان را در دهه ۵۰ روایت میکند. این سه جوان با چالشهایی روبهرو میشوند که زندگی آنها را دگرگون میکند.
در این فیلم، بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، بابک کریمی و سیدجواد هاشمی به ایفای نقش پرداختهاند.
فسیل طی ۷ روز نمایش خود موفق شده با جذب حدود ۱۰۸ هزار مخاطب، فروشی معادل ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان داشته باشد.
نظر شما