۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85064250
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: شهرستان‌های سقز و بانه در افزایش تولید داخلی نقش تاثیرگذاری دارند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: شهرستان‌های سقز و بانه با توجه به داشتن ظرفیت های اقتصادی در افزایش تولید داخلی استان نقش تاثیرگذاری دارند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در دیدار نوروزی فرمانداران سقز و بانه، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه سقز و سنته، امام جمعه موقت بانه و رییس مرکز بزرگ اسلامی سقز، با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی این دو شهرستان، اظهار کرد: دولت سیزدهم حامی فعالان اقتصادی و بخش تولید است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به نام «مهار تورم و رشد تولید »، افزود: سقز و بانه در افزایش تولید داخلی استان، نقش ارزنده و تاثیرگذاری دارند و مسئولان و فعالان اقتصادی، نباید از این ظرفیت، غفلت کنند.

استاندار کردستان اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی در این شهرستان‌ها را در توسعه اقتصادی و رشد تولید تاثیرگذار خواند و گفت: برای رشد اقتصادی و اتمام طرح‌های ناتمام این دو شهرستان، به جد تلاش خواهیم کرد.

زارعی کوشا در بخشی دیگر از سخنان خود از مدیریت سقز و بانه ابراز رضایت کرد و یادآور شد: تلاش بیشتر در سال جدید برای ارائه خدمات به مردم شهرستان‌ها امری ضروری است که فرمانداران باید به آن توجه ویژه ای کنند تا شاهد رونق تولید و افزایش اشتغال باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha