ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۶۰ کیلوگرم حشیش در قشم  

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف ۶۳ کیلوگرم حشیش با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس در این شهرستان مرزی و ناکامی سوداگران مرگ در انتقال دریایی آن به وسیله یک فروند قایق تندرو به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد.

سرهنگ مهراب کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مرزی در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک باند قاچاق عمده مواد مخدر را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان با برنامه ریزی دقیق و حساب شده قصد بارگیری و انتقال مواد مخدر از طریق دریا به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشتند، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری ماموران انتظامی بخش شهاب در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه قاچاقچی مواد را دستگیر کردند.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۶۰ کیلوگرم حشیش در قشم  

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: این مقدار حشیش در بازرسی از یک فروند قایق موتوری تندرو متعلق به این باند کشف و در این رابطه یک دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان نیز شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده اند، اضافه کرد: برخورد قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر با جدیت و اقتدار انجام می شود.

وی اعلام کرد: پلیس در این شهرستان مرزی در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای قشموندان، گردشگران و مسافران نوروزی در تمامی ساعت های شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و همکاری قشموندان با پلیس در کاهش جرائم نقش به سزایی خواهد داشت.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۶۰ کیلوگرم حشیش در قشم  

قشم با وسعت یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha