عیدانه سه هزار میلیارد تومانی وزارت تعاون به مردم چهارمحال و بختیاری 

شهرکرد- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بخش سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومان از سوی صندوق بازنشستگی کشوری و یکهزار میلیارد تومان برای احداث مراکز درمانی عیدانه این وزارتخانه به مردم چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدصولت مرتضوی روز پنجشنبه در جمع بندی سفر سه روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران این استان افزود: مقرر است تا پنج مرکز درمانی از سوی تامین اجتماعی در استان احداث شود که این موضوع در هیات امنا به تصویب و منابع آن تامین شده است و از سال جدید عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی هدف سفر خود را پیگیری و نظارت میدانی بر امور استان و اجرای مصوبات سفر رییس جمهور اعلام کرد و گفت: طی بررسی هایی که در طول این سه روز انجام گرفت مشخص است که با پیگیری خوب استاندار مصوبات سفر به نحو مطلوبی در بخش های مختلف در حال اجراست .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از طرح های استان به بهره برداری رسیده و بخش دیگری نیز در حوزه های کشاورزی، آب و خاک، ورزشی و آموزشی تا سفر دوم رییس جمهور آماده بهره برداری می شود.

مرتضوی افزود: برخی موانع و مشکلات نیز در استان در حوزه تخصصی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد که در ماه های اخیر با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بررسی و درصدد رفع آن هستیم .

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز یکم تا سوم فروردین به همراه مدیرعامل بانک رفاه کارگران و تعدادی از مدیران ستادی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

سیدصولت مرتضوی در این سفر از چند واحد تولیدی و صنعتی این استان دیدار کرد. همچنین به عیادت بیماران در بیمارستان هاجر شهرکرد و امام علی فرخشهر رفت.

بازدید از مرکز توانبخشی یکتا، حضور در کلنگ زنی چند طرح تولیدی، بازدید از کشتارگاه صنعتی جونقان، بازدید از سد باباحیدر و بررسی آخرین وضعیت طرح های ورزشی این وزارتخانه در استان و دیدار با کارگران از دیگر برنامه های سفر سه روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان چهارمحال و بختیاری بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha