کیفیت خدمات به مسافران با وجود افزایش مسافرت ها در آذربایجان شرقی ارتقا یافته است

تبریز- ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بر استمرار ماموریت دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران تا پایان سفرهای نوروزی تاکید کرد و گفت: با وجود افزایش مسافرت ها کیفیت خدمات در این استان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، عابدین خرّم روز پنجشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی، با اشاره به آغاز فعالیت این ستاد از ۲۴ اسفند سال گذشته، گفت: امسال به نسبت سال گذشته اقدامات تاثیرگذاری در حوزه خدمات سفر انجام شده و با توجه به افزایش سفرها و ترددها شاهد افزایش کمی و کیفی اقدامات بوده‌ایم.

وی با تاکید بر رفع نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت ستاد، از دستگاه‌هایی که سیر صعودی در خدمات و ماموریت‌ها و مسئولیت‌های خود نشان می‌دهند قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به موج بازگشت سفرهای نوروزی در روز چهارم فروردین و افزایش ترافیک جاده‌ای در این روز، بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مدیریت ترددهای جاده‌ای تاکید کرد.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی و نامحسوس خود از برخی مراکز خدمات‌رسان در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی، گفت: تفاوتی که امسال در حوزه خدمات سفر با سال گذشته مشهود است حضور فعال مجموعه‌هایی مثل راهداری، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس در جاده‌هاست که به مسافران احساس امنیت می‌بخشد و این کار باید تا پایان سفرهای نوروزی ادامه داشته باشد.تفاوتی که امسال در حوزه خدمات سفر با سال گذشته مشهود است حضور فعال مجموعه‌هایی مثل راهداری، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس در جاده‌هاست که به مسافران احساس امنیت می‌بخشد و این کار باید تا پایان سفرهای نوروزی ادامه داشته باشد.

وی افزود: این حضور در داخل شهرها کمرنگ است و پلیس به تنهایی انجام ماموریت می‌کند انتظار داریم سایر مجموعه‌ها هم حضور در داخل شهرها و به خصوص کمربندی‌های اطراف شهرها را تقویت کنند.

وی همچنین با اشاره به احتمال افزایش سفرها در روزهای باقی‌مانده از تعطیلات نوروزی و احتمال وقوع بارندگی‌ها در چند روز آینده، بر تقویت حضور گروه‌های امدادی و خدماتی در نقاط حادثه‌خیز تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حضور میدانی مدیران دستگاه‌های مسئول و بازدید از مراکز خدمات‌رسان، گفت: این بازدیدها باید کاربردی و اثربخش بوده و منجر به رفع نقاط ضعف شود.

وی با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در مراکز گردشگری و خدمات‌رسانی، اظهار کرد: در پایانه‌های مسافری، مسیرهای بین شهری و داخل شهرها محل‌های مخصوصی برای پذیرایی از مسافران آماده شود و نباید شاهد حرمت‌شکنی ماه مبارک رمضان باشیم.

خرّم همچنین از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خواست گزارش‌ دستگاه‌ها را جمع‌بندی و در قالب یک گزارش واحد به‌عنوان عملکرد آذربایجان شرقی در حوزه خدمات سفرهای نوروزی ارائه کند.

در این جلسه مسئولان دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود را برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی ارائه کردند.

به گزارش ایرنا، پیش از آغاز سال ۱۴۰۲ استاندار آذربایجان شرقی از مراکز خدمات رسان نوروز بازدید و دستورات لازم را صادر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha