۶ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85064572
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تکمیل ۳۳ پروژه ورزشی استان اردبیل نیازمند چهار هزار میلیارد ریال اعتبار است

اردبیل - ایرنا -سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تکمیل و بهره‌برداری از ۳۳ پروژه عمرانی ورزشی در استان اردبیل نیازمند چهار هزار میلیارد ریال اعتبار است.

اکبر ورودی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه ورزش استان در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته هفت پروژه ورزشی در مناطق مختلف استان به بهره برداری رسید که برخی از این پروژه ها برای مدت‌ها راکد بودند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: سالن ورزشی روستای قره قیه شهرستان مشگین شهر در مساحت یکهزار و ۱۷۷ متر مربع به ارزش ۵۰ میلیارد ریال بعد از گذشت ۱۱ سال در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی و توجه به توسعه ورزش روستایی افتتاح و در اختیار جامعه ورزش قرار گرفت.

وی افزود: چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای قره خان بیگلو انگوت به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از سال ۱۴۰۰ آغاز و با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ورودی گفت: همچنین زمین چمن مصنوعی روستای خلیل آباد هیر با اعتبار۲۰میلیارد ریالی در کمتر از چهار ماه به بهره برداری رسید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: سالن تخصصی رزمی یوسف صبری در مساحت ۷۲۵ مترمربع از سال ۱۳۹۷ آغاز و با اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و در اختیار ورزشکاران شهر آبی بیگلو قرار گرفت.علاوه بر این پروژه زمین مینی چمن آبی بیگلو با اعتباری بالغ بر۲۵ میلیارد ریال در این شهر به بهره‌برداری رسید

وی ادامه داد: در راستای توزیع عادلانه امکانات و زیر ساخت‌های ورزشی در سطح استان، سالن ورزشی طولش شهرستان خلخال که با زیربنای یک هزار متر مربع از سال ۱۳۹۰ شروع شده بود، در دولت مردمی در اختیار ورزشکاران این روستا قرار گرفت.

ورودی یادآورشد: پروژه زمین مینی چمن آراللو به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال هم از محل اعتبارات استانی و ملی به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: تکمیل و بهره برداری از ۳۳ پروژه ورزشی استان اردبیل نیازمند چهار هزار میلیارد ریال و بازسازی و بهسازی اماکن ورزشی هم استان یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد پروژهای در دست اجرای استان هم گفت: تالار وزنه‌برداری پارس آباد، خوابگاه ورزشی شهرستان خلخال ، خوابگاه ورزشی شهرستان نیر، سالن طبقاتی و سالن اسکیت اردبیل، تالار وزنه برداری و زمین چمن استادیوم تختی اردبیل از مهمترین پروژه های آماده بهره برداری در استان هستند.

به گفته ورودی تالار وزنه برداری اردبیل، زمین چمن تختی اردبیل و همچنین استخر سبلان مشگین‌شهر تا خرداد ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha