۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبر: 85065029
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مردم و مسوولان باید بیانات رهبری را نقشه راه خود قرار دهند

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به شعار سال رهبری با عنوان "مهار تورم و رشد تولید"، گفت که مردم و مسوولان باید بیانات ایشان را نقشه راه خود قرار دهند و با عمل به آن موانع و مشکلات را یکی پس از دیگر رفع کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری، افزود: انتخاب شعار سال رهبری با عنوان "مهار تورم و رشد تولید" یکی از راهگشاترین و کاربردی ترین رویکرد ها است که در صورت عمل به آن مشکلات کشور رفع خواهد شد.

وی اظهار داشت: پیام نوروزی رهبری در آغاز هر سال بسیار مفید و راهگشا است و اگر مردم و مسئولان این نکات را در زندگی شخصی و جمعی و در حوزه سیاسی و اقتصادی رعایت و به آن نیز عمل کنند، به طور قطع بسیاری از مشکلات کشور رفع خواهد شد.

وی لازمه مهار تورم و رشد تولید را شناسایی موانع فراروی واحدهای تولید و اقتصادی عنوان کرد و گفت: در سال گذشته که سال مانع زدایی ها و پشتیبانی نامگذاری شده بود، اگر یک نظام مسایلی که مانع رشد تولید شده بود را احصا کرده باشیم در اامسال باید منتهی به مهارم تورم و رشد تولید شود.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد مسولان باید نظام موانع و مسایلی که در سال گذسته در حوزه تولید و اقتصاد کارشناسی شده است را از تریبون های رسمی اعلام کنند و این بزرگترین گام است تا تورم مهار و تولید را افزایش دهیم.

آیت الله لائینی با اشاره به بیانات رهبری در محفل قرآنی که در ابتدای سال جیاری برگزار شده بود، گفت: رهبری در این دیدار به قاریان فرمودند که قرائت قرآن باید به قصد تاثیرگذاری باید باشد و به مردم نیز سفارش کردند که هر روز حداقل یک صفه قرآن بخوانند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اساره به فرامین رهبری در جواره بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در ابتدای سالجاری، گفت که دشمنان در قالب سیاست و رویکرد جدی قصد دارند با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه بین مردم و دولتمردان نظام فاصله ایجاد کنند و لازمه مقابله با این توطئه بدخواهان نطام اسلامی امیدآفرینی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: مسئولان باید با امیدآفرینی در جامعه علاوه بر مقابله با ترفندهای سازمان یافته دشمنان، برای رسیدن به هدف نهایی نیز اهتمام بیشتری داشته باشند.

آیت الله لائینی با بیان اینکه دشمنان قصد دارند با اجرای توطئه های مختلف به نظام ضربه بزنند، گفت که به دنیا اعلام می کنیم که ما به آینده امیدوارم و مسلمانی که در انتظار دولت جهانی عدل گستر است هیچ گاه ناامید نخواهد شد و به طور حتم آینده جهان از آن مستضعفان خواهد بود و مستکبران چیزی جز هلاکت و نابودی در انتظارشان نیست.

وی بر لزوم رعایت آداب و رسوم مربوط به ماه مبارک رمضان توسط اقشار مختلف مردم بویژه مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد و افزود: رهبری در ابتدای ماه مبارک رمضان نیز نکات مهمی را مطرح کردند که می تواند راهگشا و تعیین کننده باشد و همه باید این نکات را رعایت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha