۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85065051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت مهاباد: رمضان بهترین فرصت برای رستگاری است

مهاباد - ایرنا - امام جمعه موقت مهاباد گفت: رمضان ماه تقرب جستن به درگاه الهی و بهترین فرصت برای رستگاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سلیمان رشیدی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد با تاکید بر لزوم استفاده از فیض و برکات ماه مبارک رمضان افزود: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و یک عید بزرگ برای مسلمانان است که با فرارسیدن آن باید به هم تبریک گفته و مهیای استفاده بیشتر از فضیلت‌های این ماه شویم.

وی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان سفره خاص الهی است که همه بندگان خدا می توانند سر این سفره نشسته و از فیض و برکات آن استفاده کنند.

امام جمعه موقت مهاباد با تاکید بر اینکه شهروندان در مراسم قرآنی و جمع خوانی کلام الله مجید در طول این ماه شرکت کنند، گفت: برای مومنان درگاه ربوبیت، گذراندن ماه مبارک رمضان با عبادت، روزه‌داری، توسل و ذکر و خشوع و ورود در روز عید فطر، یک عید به معنای حقیقی است.

وی اضافه کرد: این ماه یک فرصت ویژه برای انسانهاست که در این ماه هر کار خیر، مزد و پاداش چندین برابر سایر ماه‌های سال را دارد و باید از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را برد.

ماموستا رشیدی گفت: اقامه نماز جماعت، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، گفتمان دینی، حلقه‌های تفسیر و تدریس قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن، ویژه برنامه‌های شب قدر دیگر فعالیت‌های امامان جمعه و روحانیون در ماه رمضان امسال خواهد بود.

ماه مبارک رمضان امسال از سوم فروردین آغاز شده و امروز، دومین روز این ماه مبارک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha