جابه‌جایی مسافران نوروزی در کرمانشاه ۲۹ درصد افزایش یافت

کرمانشاه- ایرنا- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از افزایش ۲۹ درصدی جابجایی مسافران نوروزی از اول تا پایان روز سوم فروردین در استان خبر داد.

«محمد احمدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سه روز اول تعطیلات ۱۶ هزار و ۴۷۴ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده اند.

وی گفت: از ابتدای نوروز ۱۴۰۲ تاکنون پنج هزار مسافر توسط ناوگان اتوبوسی جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته و مسافران جابجا شده توسط مینی بوس هفت هزار و ۵۱۳ مسافر است که نسبت به سال قبل ۵۳ درصد افزایش دارد و مسافران نوروزی جابجا شده توسط ناوگان سواری سه هزار و ۸۹۳ نفر بوده که نسبت به سال قبل در همین بازده زمانی ۲۹ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه اظهار کرد که مسافران حمل و نقل جاده ای در صورت داشتن شکایت می توانند؛ از طریق بنرهای نصب شده در پایانه های مسافری و اسکن QR-CODE در تلفن همراه به بخش ثبت شکایات مسافران جاده‌ای در سایت ۱۴۱ هدایت شوند و موضوع مربوط به شکایت خود را ثبت کنند.

وی افزود: پس از ثبت شکایت، یک کد رهگیری برای پیگیری صادر می‌شود که از طریق آن می‌توانند، نتیجه رسیدگی به شکایت و اقدام انجام شده را پیگیری نمایند.

احمدی یادآور شد: علاوه بر میز خدمت در پایانه‌های مسافری استان، مردم می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در طول شبانه روز اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت پذیرد.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

اکنون ۲۴۳ دستگاه اتوبوس، هزار و ۳۶۵ مینی بوس و یک هزار و ۲۰۸ دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به مسافران خدمات می‌دهند.

۲۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان هم اکنون با امکانات لازم پذیرای ارایه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.

همچنین بیش از سه هزار و ۵۶۱ هزار راننده برون شهری در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

بیش از ۲ میلیون نفر در۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستای استان کرمانشاه سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha