ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان چگونه است؟

شهرکرد- ایرنا-تغییر نیافتن ساعت کشور در سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان همزمان با نوروز ۱۴۰۲ برای بیشتر کارمندان این سوال را پیش آورد که ساعت کاری ادارات در این ماه براساس زمان جدید چگونه است؟

به گزارش ایرنا، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با توجه به قانون تکلیف شده در خصوص عدم تغییر ساعت کاری در کشور، علاوه بر جزییات ساعت کاری مدارس و ادرات دولتی در سال ۱۴۰۲، از شناور شدن ساعات کاری در ماه مبارک رمضان خبر داد.

«میثم لطیفی» در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در خصوص عدم تغییر ساعت کشور در سال ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان افزود: ساعت آغاز به کار همه ادارات سراسر کشور در ایام ماه مبارک رمضان به صورت شناور از ساعت هفت تا ۹ صبح است.

به گفته وی، در روزهای بعد از شب‌های قدر، ساعت شروع کاری ادارات ۹ صبح تعیین شده که بعد از تعطیلات نوروزی اجرایی می‌شود.ساعت کاری ماه رمضان ۷ تا ۹ شناور شد

در چهارمحال و بختیاری نیز پیرو سخنان رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ساعات فعالیت در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای جزییات شروع به کار دستگاه‌های اجرایی استان را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به تصویب‌نامه هیات وزیران در خصوص تعیین ساعات آغاز به‌کار ادارات و مشاغل مختلف، ساعت آغاز به‌کار دستگاه‌های اجرایی استان در ماه مبارک رمضان از ساعت هفت تا ۱۴ بوده و ساعت آغاز به‌کار در روزهای بعد از شب‌های قدر ساعت ۹ صبح است.

این اطلاعیه می‌افزاید: لازم به‌ذکر است کارمندان دارای فرزند دانش‌آموز می‌توانند پس از تعطیلات نوروزی مدارس با هماهنگی مدیر واحد مربوطه از ساعات شناور هفت تا ۹ صبح استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha