۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85065473
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بستری بیش از یکصد بیمار کرونایی در بیمارستان های دانشگاهی علوم پزشکی اهواز

اهواز - ایرنا - مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۱۰۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر مهران امین از افزایش تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا خبر داد و افزود: از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، ۲۹ نفر در بخش‌های ویژه این مراکز بستری هستند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا، در ۲۴ ساعت گذشته تعدادی بیمار جدید در بخش‌های عادی و ویژه بستری شده‌اند.

امین از مردم درخواست کرد ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در اماکن سربسته و پر ازدحام، نسبت به تزریق واکسن اهتمام جدی داشته باشند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان وضعیت کرونا را در خوزستان هشدار دهنده عنوان کرد و گفت: دید و بازدید در ایام نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان، برگزاری دورهمی ها و آیین های خاص و سفرهای نوروزی می تواند زمینه را برای گسترش ویروس کرونا فراهم کند.

وی از تمامی هم استانی ها درخواست کرد برای دریافت دُز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

بر اساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از ابتدای همه گیری کرونا تا به امروز ۵۵ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۲۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۰ هزار و هفت نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۲۱۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۷۷۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۹۹۵ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۳ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۴شهر در وضعیت زرد و ۱۹۳شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha