هلال احمر قصرشیرین آماده خدمت‌رسانی به مسافران و مهمانان نوروزی است

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست جمعیت هلال احمر قصرشیرین از ارائه خدمات فرهنگی، امدادی و راهنمای گردشگران مسافران نوروزی از ابتدای تعطیلات نوروز در این شهرستان به صورت شبانه‌روزی خبر داد.

«سجاد شهبازی» عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز با همه توان خود در بخش های امداد و نجات و فرهنگی از ۲۳ اسفندسال۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین سال جاری آماده ارایه خدمات به مسافران و مهمانان نوروزی است.

وی اظهار کرد: پایگاه امداد و نجات جاده ای با امدادگران مجرب و آموزش دیده و با استفاده از یک دستگاه آمبولانس برای ماموریت های رسیدگی به سوانح و تصادفات جاده ای در ورودی شهر مستقر است و خدمات لازم را در مواقع مورد نیاز ارایه می دهد.

هلال احمر قصرشیرین آماده خدمت‌رسانی به مسافران و مهمانان نوروزی است

سرپرست جمعیت هلال احمر قصرشیرین در ادامه گفت: توزیع نقشه شهر برای آشنایی مسافران نوروزی با اماکن اقامتی و درمانی و جاهای دیدنی و ارایه توصیه های سلامت و ایمنی و برپایی خیمه نماز با هدف برپایی نماز جماعت با توجه به تقارن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان از برنامه های جمعیت هلال احمر برای مسافران نوروزی است.

شهبازی ادامه داد: همچنین در ورودی شهر قصرشیرین فضای دوستدار کودک نیز برپا شده که در این مکان برنامه های فرهنگی و آموزشی برای کودکان ارائه می شود تا کودکان را با فعالیت های جمعیت هلال احمر، تاریخچه نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، شماره های امداد و نیز مشارکت آنان در فعالیت های بشردوستانه آشنا کنند.

او گفت: برپایی ایستگاه سلامت نیز بمنظور ارایه خدمات لازم در بخش های تست قند خون و سنجش فشار خون از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر قصرشیرین است.

هلال احمر قصرشیرین آماده خدمت‌رسانی به مسافران و مهمانان نوروزی است

وی افزود: جمعیت هلال احمر بعنوان یک سازمان مردمی و خدمتگزار در حساس ترین شرایط و سخت ترین زمان ممکن خدمات حیاتی و نجات بخش خود را بدون هرگونه چشم داشتی، به آسیب دیدگان حوادث احتمالی ارایه می کند.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت با داشتن آثار تاریخی و گردشگری و طبیعت زیبا و بکر و همچنین وجود دو مرز رسمی خسروی و پرویزخان و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، همه ساله در ایام نوروز پذیرای شمار زیادی از میهمانان، مسافران و کاروانهای راهیان نور است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha