انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان با عزت و اقتدار درحال پیشرفت است

شهرری- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان با اقتدار جریان دارد و انقلاب به برکت خون شهیدان همچنان با عزت و اقتدار در حال پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران امروز شنبه ۵فروردین ماه با حضور در منزل شهیدان والامقام«حسین محمد کاظمی و اکبر بیگی ریزی» از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان ری با این عزیزان دیدار کرد و اظهار داشت: جریان انقلاب به برکت خون شهیدان همچنان با عزت و اقتدار در به حرکت خود ادامه می دهد و دیدار با والدین شهدا در آغازین روزهای بهار سبب برکت و رحمت است.

عباسعلی رضایی در این دیدارها با ادای احترام به مقام والای شهیدان و با بیان اینکه خون فرزندان شهید شما نهال این انقلاب را آبیاری کرده است بیان کرد: امنیت و پایداری امروز کشور در تمامی عرصه‌ها مرهون همان ایثار و ازجان گذشتگی شهدا است، اما به لطف خداوند متعال و همت بلند شهیدان نهال انقلاب امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

رضایی با تأکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان تصریح کرد: خانواده های شهدا ادامه دهندگان راه شهیدان خود هستند، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بارها درمنویاتشان بر پاسداشت آرمان ها و ارزشهای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند و علاقمندی به روحیه ایثار و شهادت که امروز در بین آحاد مختلف مردم موج می زند ناشی از تکریم و ترویج این فرهنگ در میان مردم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس یک گام از سایرین جلوتر بودند و برای نثار جان خود در معرکه جهاد از هم سبقت می‌گرفتند، ادامه داد: کشور در همه عرصه ها امروز نیز نیازمند همان روحیه گذشت و فداکاری است که در دوران دفاع مقدس حاکم بود و امروز شما والدین شهدا همچون گنجینه های دوران دفاع مقدس در جهاد تبیین در حوزه ایثار و شهادت پیش قدم هستید.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشاتشان بر ضرورت تکریم و رسیدگی به امور خانواده شهدا تاکید کردند و ما نیز به عنوان خادمان شما در تحقق دستورات معظم اله در خدمت شما هستیم.

در این دیدارها که با حضور حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری همراه بود، والدین معظم شهدا به بیان خاطرات خود پرداختند و در خاتمه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اهدای لوح سپاس و یک جلد کلام الله مجید از خانواده شهدا تجلیل کرد.

شهید حسین محمد کاظمی در اسفند ۱۳۴۶ به دنیا آمد و در بیست ‌و هشتم دی ۱۳۶۵، با سمت مسئول پدافند هوایی در شلمچه بر اثر اصابت ترکش توپ به شکم، شهید شد. پیکرش مدتی در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۴، پس از تفحص در بهشت‌زهرا(س) به خاک سپرده شد.

شهید والامقام اکبر بیگی ریزی در هجدهم اردیبهشت ۱۳۴۳، در شهرستان ری به دنیا آمد و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت، هفتم مرداد ۱۳۶۱ با سمت امدادگر در کوشک بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار وی در بهشت‌زهرا(س) واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha