۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۳۷
کد خبرنگار: 1100
کد خبر: 85066054
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیران دولت سیزدهم هدفی جز خدمتگزاری به مردم ندارند

شیراز-ایرنا- فرماندار سرچهان گفت: مدیران در دولت سیزدهم فقط یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم خدمتگزاری صادقانه به مردم است و نباید هیچ چیزی مانع خدمت به مردم باشد.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری سرچهان، مهدی مرادی در جریان بازدید از شهرداری کره‌ای با اشاره به گزارش شهردار کره درخصوص میزان تحقق بودجه سال ١٤٠١ این شهرداری اظهارکرد: خوشبختانه به رغم مشکلات اقتصادی که اکثر شهرداری‌ها درگیر آن هستند شهرداری کره‌ای توانسته با اجرای برنامه‌های درآمدزا نسبت به پرداخت مطالبات خود اقدام کند و این نویدبخش آینده‌ای بهتر برای مردم و شهر است.

وی تصریح کرد: طبق گزارش‌ها ١٠٠ درصد بودجه پیشنهادی شهرداری در سال گذشته محقق شده و انتظار می‌رود با یک اهتمام ویژه‌ای شاهد محقق شدن بودجه سال جاری شهرداری تا پایان سال باشیم.

فرماندار سرچهان گفت: یکی از مهمترین نهادهای خدماتی که می تواند رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد شهرداری‌ها هستند از این رو انتظار داریم شهرداری کره‌ای بیش از گذشته در کنار دولت در خدمتگزاری به مردم، پیشرو باشد و قطعاً دولت هم در کنار شهرداری در خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرچهان همچنین با همراهی رییس اداره آموزش و پرورش از محل اسکان نوروزی این شهرستان بازدید کرد.

مرادی در جریان این بازدید ضمن استعماع گزارش مسئول اسکان نوروزی شهرستان سرچهان اظهارکرد: با توجه به امکانات خوبی که در این محل پیش بینی شده است شاهد افرایش حضور مسافران نوروزی در شهرستان سرچهان هستیم.

وی در ادامه افزود: باید تلاش کنیم در هنگام حضور مسافران نوروزی در شهرستان آثار تاریخی و مناطق جذاب گردشگری را برای آن‌ها به خوبی تشریح کنیم تا هم شاهد رونق بیشتر گردشگری و هم شاهد افزایش رونق اقتصادی شهرها و روستاها باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرچهان تصریح کرد: تا کنون نزدیک به ٦٠ نفر از مسافران نوروزی در محل های پیش بینی شده مورد اسکان قرار گرفتند و پیش بینی می شود این روند در نیمه دوم تعطیلات نوروزی افزایش پیدا کند.

مرادی ضمن تقدیر از مدیران آموزش و پرورش در پیش بینی و تجهیز مناسب محل اسکان مسافران نوروزی بر توزیع بروشورهای معرفی ظرفیت های تاریخی و گردشگری میان مسافران نوروزی تاکید کرد.

مدرسه الزهرا در شهر کره ای مرکز شهرستان سرچهان و همچنین خانه معلم به عنوان محل اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان پیش بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha