۶ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85066212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ۸۲ سازمان مردم نهاد برای مقابله با اعتیاد در زنجان

زنجان – ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌ زنجان گفت: ۸۲ تشکل و سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری و مقابله با اعتیاد در این استان فعالیت می‌کنند.

فاطمه رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت این سمن ها در حوزه های مختلف همچون درمان بهبودیافتگان، صیانت از خانواده های آسیب دیده، اشتغال بهبودیافتگان و اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد است.

وی اظهار کرد: پنج موسسه خیریه و سازمان مردم نهاد به طور خاص در زمینه صیانت از خانواده های آسیب دیده از اعتیاد در استان فعالیت های قابل توجهی دارند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌ زنجان گفت: سال گذشته در سه کارگاه مسگری، قلم زنی روی مس و تولید کفش ۱۷۶ نفر از بهبودیافتگان از مواد مخدر در استان به طور مستقیم مشغول کار شدند.

رضایی ادامه داد: در راستای تفاهم نامه های همکاری با سازمان و نهادهای مختلف دولتی ۱۸ نفر نیز در وضعیت خوداشتغالی با بیمه خویش فرمایی مشغول فعالیت شدند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌ زنجان گفت: در زمان حاضر تعداد ۶ مرکز غیر دولتی تحت نظر بهزیستی در زمینه ساماندهی معتادان در استان زنجان فعالیت دارند.

رضایی یادآور شد: مجمع خیران یاریگران زندگی نیز با هدف صیانت از بهبودیافتگان و خانواده های آنان فعالیت های مختلفی در استان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha