جابجایی ۲۶۳ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای فارس

شیراز- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی (٢۵ اسفند ١۴٠١) تا پایان روز چهارم فروردین ماه جاری، ۲۶۳ هزار و ۶۰۳ نفر به وسیله ناوگان عمومی این استان جابجا شدند.

علیرضا راستیار، یکشنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسافر در قالب ٢٠ هزار و ٨٨٧ سفر و طی ۱۰ روز به نقاط مختلف درون و برون استان جابجا شده‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس روزانه به طور متوسط افزون بر ۲۵ هزار نفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و تاکسی به مقاصد درون و برون استان منتقل شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: از این تعداد، جابجایی ۱۴۸ هزار و ۶۸۶ مسافر در قالب ۱۰ هزار و ۴۲۹ سفر از مقصد پایانه‌های مسافربری شیراز به سایر نقاط کشور انجام شده است.

جابجایی ۲۶۳ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای فارس

اعزام سه هزار و ۷۸۴ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: همچنین، همزمان با آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور، سه هزار و ۷۸۴ نفر توسط ۸۶ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوی راهیان نور اعزام شدند.

راستیار افزود: به منظور حفظ و ارتقای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی، گشت‌های نظارت و بازرسی ناوگان حمل و نقل عمومی استان نیز با تمام توان و به شکل مستمر و شبانه روزی در حال انجام است.

وی ادامه داد: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تاکنون بیشترین سفر به استان فارس مربوط به استان‌های تهران و اصفهان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha