۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85066310
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معاینات پیش‌ از اعزام زائران حج تمتع ۱۴۰۲ در البرز آغاز شد

کرج - ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از آغاز معاینات پیش از اعزام زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ از امروز یکشنبه در این استان خبر داد و گفت : برای انجام این معاینات تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

محمد باقر خلفی درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان جمعیت هلال احمر کشور ، متقاضیان حج تمتع قبل از اعزام باید معاینات پزشکی و تاییدیه سلامت را از سوی هلال احمر دریافت کنند و سپس اقدامات سفر را انجام دهند.

وی اضافه کرد: استان البرز نیز از امروز به مدت یک ماه ماموریت معاینه پزشکی متقاضیان را دارد و در صورت پیگیری بیشتر روند درمان به متخصصان مربوطه معرفی می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: در صورت احراز صلاحیت و تائید توانایی جسمانی و روانی متقاضیان ، اسامی آنان در سامانه ثبت معاینات ثبت می شود تا زائران بتوانند در ادامه ثبت نام قطعی حج ۱۴۰۲ را انجام دهند.

خلفی خاطرنشان کرد: متقاضیان حج تمتع برای انجام معاینات پیش از اعزام همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت هشت صبح الی ۱۷ به نشانی کرج - چهارراه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر - درمانگاه هلال احمر استان البرز مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha