مدیران بر تحقق شعار سال تمرکز کنند/ لزوم پرهیز از شعارزدگی و توجه به عمل‌گرایی

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: تلاش برای تحقق شعار امسال با پرهیز از شعار زدگی و توجه به عمل گرایی ماموریت کلیدی مدیران دولت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا از دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، روح الله سلگی روز یکشنبه در جمع مدیران اجرایی و فرهنگی استان در ساری افزود: رشد تولید و مهار تورم رویکرد محوری دولت در سال جدید است.

این مسوول سیاسی با اشاره به اهمیت شعار سال در توانمند سازی اقتصادی و فرهنگی کشور یادآور شد: در سایه تلاش برای تحقق اهداف شعار محوری سال برجستگی های کشور در شرایط تحریمی نمایان خواهد شد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر قابلیت های ممتاز کشورمان در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خاطر نشان کرد:جهش فرصت های تعالی بخش در کشور نیازمند اراده و عزم قاطع مردم و مسئولان است.

سلگی از عزم دولت برای تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق شعار محوری سال خبر داد وافزود: با ابلاغ این برنامه مسیر حرکت تحولی به سوی تحقق شعار سال آغاز خواهد شد.

معاون استاندار مازندران لزوم پرهیز از شعار زدگی و توجه به عملگرایی را در این مسیر خاطر نشان کرد و افزود: عزم انقلابی و روحیه جهادی پیش نیاز تحقق شعار محوری امسال است.

وی تصریح کرد: عدالت محوری و توسعه پایدار اساس سیاست های دولت سیزدهم در کشور است.

این مسوول سیاسی اظهار کرد: در عرصه مدیریتی نمی شود و نمی توانیم معنا ندارد بلکه می توانیم و شدنی است باید مبنای عمل مدیران انقلابی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: خروجی فعالیت ها و اقدامات تحولی دستگاههای اجرایی باید رضایتمندی و تسهیل امور مردم باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha