۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85066621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در اعتکاف علمی شرکت کردند

‌بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در تعطیلات نوروزی ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر پایه دوازدهم در ۲۱ پایگاه اعتکاف علمی مدارس استان شرکت کردند.

به گزارش ایرنا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی‌نژاد روز یکشنبه در بازدید از پایگاه اعتکاف علمی دبیرستان دوره دوم استعدادهای درخشان بیرجند افزود: از مجموع دانش‌آموزان حاضر در اعتکاف علمی ۴۰۰ نفر دختر و بقیه پسر هستند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان شرکت کننده در اعتکاف علمی هر روز از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲ در پایگاه‌های مدارس حضور داشته و به مطالعه می‌پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان طرح اعتکاف علمی از ۲۷ اسفند سال گذشته آغاز شد و تا ۱۳ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

وی ایجاد فضای آرام و عاری از استرس برای دانش‌آموزان و استفاده از تجربیات همدیگر را مهمترین ویژگی‌های اعتکاف علمی عنوان کرد و افزود: فراهم کردن محیطی امن برای مطالعه دانش‌آموزان هدف اصلی اجرای طرح اعتکاف علمی است.

موسوی‌نژاد اظهار داشت: ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط مشاوران مجرب و رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال گذشته، مطالعه و رفع اشکال از جمله خدماتی است که در این پایگاه‌ها ارائه می‌شود و با اجرای این طرح، دانش‌آموزان در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه، برنامه تقویتی و تست‌زنی در مدارس حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha