هوای کرمانشاه تا روز سه‌شنبه بارانی است

کرمانشاه- ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به جو استان، گفت: بارش باران از صبح امروز یکشنبه در استان آغاز شده و تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه دارد.

سعید قاسمی یکشنبه شب به ایرنا افزود: سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، تا روز سه‌شنبه به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار تگرگ در سطح استان می شود.

وی توضیح داد: شرایط ناپایدار امروز و فردا به‌خصوص در مناطق شمالی، مرکز و نواحی غربی شدت بیشتری خواهد داشت؛، ضمن کاهش محسوس دمای روزانه، در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی و احتمالاً رواناب نیز همراه می‌شود.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه در ادامه گفت: وزش باد که طی ساعاتی از امروز و در نیمه غربی قابل توجه خواهد بود ممکن است بتدریج جو نواحی مذکور بویژه مناطق مرزی را کم و بیش غبارآلود کند.

قاسمی افزود: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، افزایش نسبی دمای هوا، گاهی اوقات افزایش ابر همراه با وزش باد و احتمالاً رگبارهای خفیف باران (در روز پنجشنبه) مهم‌ترین پدیده های مورد انتظار در سطح استان خواهند بود.

به گفته وی به دنبال این وضعیت، در روز جمعه عبور موجی ناپایدار، شرایط را برای وقوع بارندگی بخصوص در نیمه شرقی استان فراهم می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha