۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبر: 85067059
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خاطرات یک هزار و ۷۰۰ خانواده شهید استان یزد ثبت و ضبط شد

یزد- ایرنا- معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: در سال گذشته خاطرات یک هزار و ۷۰۰ خانواده شهیدان به خصوص والدین آنها در استان ثبت و ضبط شد.

محمدحسین فاضلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک سال جدید و بهار معنویت و قدردانی از همکاری خانواده‌های شهیدان در ثبت و ضبط خاطرات افزود: یکی از راه‌های مهم ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه و نسل جوان، ثبت و ضبط خاطرات و انعکاس آن است.

وی با بیان اینکه دشمنان با هجمه فرهنگی و رسانه‌ای، اهداف و ارزش‌های دینی و انقلابی را نشانه رفته‌اند، ادامه داد: در سال‌جاری کار مهم ثبت و ضبط خاطرات در استان پیگیری می‌شود.

فاضلی گفت: اجرای ۱۸۰ برنامه فرهنگی، هنری و حماسی با عنوان آسمان آبی‌تر، ۷۰۰ برنامه تحت عنوان امروز روز توست و همچنین برای نخستین بار میزبانی جشنواره تئاتر ملی ایثار در استان صورت گرفت که امیدواریم امسال شاهد تداوم فعالیت‌ها در حوزه ایثار و مقاومت باشیم .

خاطرات یک هزار و ۷۰۰ خانواده شهید استان یزد ثبت و ضبط شد

فاضلی با تاکید بر بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یادآور شد: تاکنون در این خصوص نسبت به تهیه و ساخت برنامه‌های مختلف در حوزه ایثار و شهادت و انتشار آن در فضای مجازی و سانه‌های گروهی اقدام شده و ادامه دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha