مسئولان از فرصت مسئولیت برای خدمت شایسته به مردم استفاده کنند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همه باید از مسئولیتی که داریم برای خدمت شایسته به مردم و رفع گره از مشکلات آنان با تمام توان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری کردستان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: مدیران و کارکنان، روزانه تماس‌ها و مراجعاتی دارند که باید به بهترین شیوه پاسخگوی مردم باشند و به قول‌هایی هم که داده‌اند عمل کنند.

وی یادآور شد: البته گاهی اوقات توقعات غیرقانونی و غیر معقول یا خارج از توان وجود دارد که قضیه آن تفاوت دارد اما تلاش مدیران، باز کردن گره از مشکلات مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: طبق فرموده پیامبر(ص)، هر کسی برای برطرف کردن حاجت برادر مومن خود تلاش کند، مانند این است که ۹ هزار سال خدا را عبادت کرده باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: اینکه کار را به دیگران حواله دهیم قابل قبول نیست و مدیران باید برای تحقق خواسته‌های مردم و کار میدانی کردن، اشتیاق داشته باشند.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم بر لزوم تحقق شعار سال تاکید و اظهار کرد: لازمه تحقق این مهم، ایجاد کارخانجات، بکارگیری نخبگان، تسهیل سرمایه‌گذاری، ساماندهی مرزها، توسعه گردشگری و اشتغال جوانان است.

ماموستا فایق رستمی ادامه داد: همه باید از فرصت مسئولیت برای خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات اقتصادی به ویژه قیمت بالای اجناس، استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha