پسماند منطقه ۱۶ تهران در وضعیت مطلوب

۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبر: 85067290
 پسماند منطقه ۱۶ تهران در وضعیت مطلوب

شهرری - ایرنا - مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: عملکرد منطقه ۱۶ شهرداری پایتخت در مدیریت پسماند مطلوب و مثبت است.

به‌ گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه شهرداری منطقه ۱۶، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با حضور در این منطقه و طی دیداری نوروزی با روحانی شهردار منطقه، ضمن تبریک سال نو و تبیین سیاست ها و راهبردهای این سازمان در سال ۱۴۰۲، وضعیت نگهداشت و مدیریت پسماند منطقه ۱۶ را مورد پایش قرار داد و عملکرد این منطقه را در حوزه های مختلف مدیریت پسماند مطلوب ارزیابی کرد.

رضا شرفی با بررسی طرح ویژه مدیریت پسماند در محله بعثت، عملکرد پاکبانان در مدیریت جمع آوری پسماند در این محله را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و این طرح ویژه را مناسب برای تمام محلات ۳۷۶ گانه شهر تهران دانست.

شرفی نیز پس از پایش صورت وضعیت های الکترونیکی در خصوص مدیریت پرداخت دستمزد و حق الزحمه را مورد قبول ارزیابی و بر نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد پیمانکاران حوزه پسماند تاکید کرد.

در پایان این بازدید نیز مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران از محل کارگاه تعمیر مخازن زباله منطقه ۱۶ بازدید و عملکرد مدیریت پسماند منطقه در حوزه نگهداشت و تعمیرات مخازن را مناسب خواند.

منطقه ۱۶ شهرداری تهران از مناطق جنوب شرقی شهر با یکهزار و ۶۵۱ هکتار وسعت در شمار مناطق کوچک پایتخت است.

این منطقه از شمال به خیابان شوش، حدفاصل انبار نفت و میدان شوش، از شرق به خیابان فدائیان اسلام حدفاصل میدان شوش و بزرگراه آزادگان، از جنوب به بزرگراه آزادگان (حدفاصل خیابان فدائیان اسلام تا پل دوم آزادگان) و از غرب خیابان بهمنیار و بزرگراه شهید تندگویان و بزرگراه نواب محدود می‌شود.

منطقه ۱۶ تهران به ۶ ناحیه و ۹ محله تقسیم می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha