بازگشت به‌کار ۱۸۰۰ کارگر باحمایت دستگاه قضایی استان سمنان

سمنان- ایرنا- رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: حمایت‌های دستگاه قضایی استان در جریان بازدیدها و رسیدگی‌های مرتبط باعث بازگشت به کار یک‌هزار و ۸۰۰ کارگر واحدهای تولیدی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدجعفر عبدالهی عصر دوشنبه در نشست شورای قضایی استان سمنان و ارتباط با شورای عالی قضایی در تشریح اقدامات دستگاه قضایی استان سمنان در خصوص حمایت جدی و توجه به امنیت اقتصادی واحدهای تولیدی و کارآفرین در سال ۱۴۰۱ افزود: دادگستری کل استان سمنان اهداف رییس دستگاه عدلیه در ستاد استانی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه را پیگیری و با هدایت و حمایت های قانونی علاوه بر بازدید از واحدهای تولیدی نیازمند حمایت قانونی سراسر استان، احیاء و بازگشت به چرخه تولید ۴۲ واحد را فراهم کرد.

وی افزود: حمایت دستگاه قضایی استان سمنان از واحدهای تولیدی و دانش بنیان همچنان ادامه داشت و با تلاش های معمول ۱۹۰ واحد تولیدی افزایش ظرفیت دادند و از اخراج ۲ هزار کارگر جلوگیری شد.

رییس شورای قضایی استان سمنان ابراز داشت: سال ۱۴۰۱ با تدابیر اتخاذ شده یک‌هزار و ۸۰۰ نفر به محیط کار بازگشتند.

عبدالهی خاطرنشان کرد: نقشه راه دستگاه قضایی استان سمنان در حفظ امنیت سرمایه گذاری و رفع موانع تولید، منوط به سال گذشته نخواهد بود؛ بلکه با تمام توان و بهره برداری از ظرفیت های قانونی دستگاه های تابعه و با همدلی و اتحاد موجود در دستگاه های اجرایی استان، جذب سرمایه گذار و امنیت اقتصادی ضابطه‌مند و به‌عنوان یک اولویت مهم پیگیری می‌شود.

در این نشست رییس کل دادگستری استان سمنان به حمایت جدی و توجه به امنیت اقتصادی واحدهای تولیدی و کارآفرین در سال ۱۴۰۱ در دستگاه قضایی استان اشاره و تصریح کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستگاه قضایی استان به صورت مستقیم و غیرمستقیم یاریگر و هدایت‌بخش واحدهای تولیدی راکد، نیازمند به احیاء و دانش‌بنیان بود و بهبود فضای کسب وکار را حفظ کرد.

نشست شورای عالی قضایی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رییس قوه قضائیه با شورای قضایی استان های سراسر کشور از طریق ویدئوکنفرانس برگزارشد و روسای کل استان ها به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha