۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85067773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیبرمن : نتانیاهو  اعتقادی به لغو طرح جنجالی خود ندارد

تهران-ایرنا-آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی که دیر زمانی متحد اصلی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی این رژیم بود، در واکنش به اظهارات شامگاه امروز( دوشنبه) نتانیاهو تاکید کرد که سخنان وی ثابت کرد که هیچ جدیتی برای انجام مذاکرات حقیقی ندارد و منتظر زمان مناسب برای اجرای طرح خود است.

به گزارش ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، لیبرمن تصریح کرد: این اظهارات همچنین نشان داد که نتانیاهو بیش از هر زمان دیگری بر پیشبرد طرح تغییرات قضایی اصرار دارد.

اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی نیز که تاکنون بارها نسبت به خطر فروپاشی این رژیم در نتیجه طرح جنجالی نتانیاهو مبنی بر اصلاح نظام قضایی هشدار داده بود، دوشنبه شب پس از آن که نتانیاهو از تصمیم خود به صورت موقت عقب نشینی کرد، گفت:زمان آن رسیده تا گفت و گوهایی جدی برای آغاز تنش و اختلافات انجام گیرد.

وی همچنین تمام طرف‌ها را به مسؤولیت‌پذیری دعوت کرده است.

یائیر لاپید نخست وزیر پیشین و رهبر کنونی اپوزیسیون کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به توقف اصلاحات قضایی، نتانیاهو وی را تهدید کرد که اگر توقف طرح لغو شود ، بار دیگر خیابان‌ها مملو از جمعیت خواهد شد.

وی گفت: اگر نتانیاهو بخواهد ما را فریب دهد، در آینده ، خود را در برابر صدها هزار تظاهرات کننده خواهد دید که برای دفاع از "اسرائیل" می‌جنگند.

«تامیر باردو» رئیس پیشین موساد از نتانیاهو خواسته است که فورا استعفا دهد.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفته است که تاکنون تهدیدات خارجی و اختلافات داخلی به این گستردگی در سرزمین های اشغالی ندیده بودیم.

در پی اعتراضات به تصمیم های کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو»، موجی از اعتصابات، سرزمین های اشغالی فلسطین را فرا گرفت، به گونه ای که زندگی مردم از حالت عادی خارج شده است.

اعتراضات به تصمیم های کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه نیز ادامه یافت و ابعاد گسترده تری به خود گرفت.

امروز موج گسترده ای از اعتصابات در میان دستگاه های خدمات رسان به صهیونیست ها، در سرزمین های اشغالی آغاز شد به طوری که زندگی را در این مناطق مختل کرد.

از صبح امروز فرودگاه ها، بنادر، شرکت های هواپیمایی، شرکت برق، دانشگاه ها، سینماها، هتل ها و فروشگاه های بزرگ به جمع این اعتصابات پیوسته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha