۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبر: 85068125
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۲ تن پسته قاچاق در قرچک کشف شد

۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبر: 85068125
۴۲ تن پسته قاچاق در قرچک کشف شد

قرچک - ایرنا - فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت:  محمموله ۴۲ تنی پسته قاچاق به ارزش ۲۷۰ میلیارد ریال در قرچک کشف شد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرثر عزیزی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک در پی کسب خبری مبنی بر دپوی پسته قاچاق، رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقدار ۴۲ تن پسته قاچاق را کشف کردند.

این مسئول با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات ارسال شد، خاطرنشان کرد: ارزش این محموله قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان امر ۲۷۰میلیارد ریال است.

عزیزی با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های پیشگیرانه، از شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

اخاذ مامورنما دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک گفت: ماموران پلیس، اخاذ مامورنما و عامل تهدید و مزاحمت در قرچک را دستگیر کردند.

سرهنگ دوم علی سمنگانی روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان قرچک با دریافت خبری مبنی بر این که فردی در یکی از پارک‌های شهرستان جلو برخی شهروندان را گرفته و با معرفی خود به عنوان مامور و با پوششی شبیه به لباس پلیس نسوان، اقدام به اخاذی و ایجاد مزاحمت می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ باقرآباد با بررسی موضوع سریعا به محل اعزام شدند و یکی از شهروندان با مراجعه به ماموران اظهار داشت که خانمی از وی مبلغ یک میلیون ریال اخاذی کرده که بلافاصله متهمه شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی، متهم دستگیر شد.

این مسئول اضافه کرد: در بازرسی بدنی از متهم یک عدد دستبند و مقدار سی میلیون ریال پول نقد کشف و ضبط شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

۲۴ سارق در پاکدشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ویژه نوروز، ۲۴ سارق حرفه‌ای در مناطق مختلف پاکدشت دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از خبر مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ نجم‌الدین مرادی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح نوروزی ارتقاء امنیت اجتماعی در هفته نخست نوروز امسال با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در مناطق مختلف شهرستان پاکدشت برگزار شد و دستاوردهای خوبی در ارتقاء سطح امنیت شهرستان و شهروندان حاصل گردید.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، ۵۰ فقره انواع سرقت در مناطق مختلف پاکدشت کشف و با دستگیری ۲۴ سارق حرفه‌ای، یک فبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی غیرمجاز در این شهرستان کشف شد.

مرادی تصریح کرد: علاوه بر این، با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز در پاکدشت کشف گردید. فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت تأکید کرد: پلیس با تمام توان و به صورت شبانه روزی در تعطیلات نوروزی به شهروندان خدمات رسانی کرده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha