۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85068174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حادثه رانندگی در مسیر بجنورد- جنگل گلستان ۲ کشته بر جا گذاشت

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با خودرو ایسوزو در مسیر بجنورد-جنگل گلستان ۲ کشته و سه زخمی برجا گذاشت.

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه رانندگی میان سه دستگاه خودرو شامل پراید، کامیون باری ایسوزو و نیسان در ساعات پایانی شب گذشته در کیلومتر ۳۳ آشخانه-چمن بید گزارش شد.

وی افزود: در این تصادف ۲ نفر خانم در صحنه جان خود را از دست دادند و ۲ خانم و یک مرد مصدوم شدند.

رییس پلیس فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تجاوز به چپ خودروی پراید به میزان ۵۰ درصد در وقوع این حادثه سهم داشته و نقص در خط کشی جاده هم به میزان ۵۰ درصد در این تصادف موثر بوده است.

وی افزود: سه عامل انسان، خودرو و راه در وقوع تصادف نقش دارند که عامل انسانی در این میان سهم بسیار بیشتری دارد اما در نوروز امسال، وقوع تصادفات نشان داد که سهم راه در استان خراسان شمالی در این سوانح بالا است.

پیش از این پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اعلام کرده بود که در ۱۱ روز نخست طرح نوروز امسال ۸۰ درصد از فوتی های تصادفات جاده‌ای استان در محور ۲ طرفه مسیر بجنورد-جنگل گلستان رخ داده است که جای نگرانی دارد.

بر اساس این گزارش اکنون ۴۵ کیلومتر از مسیر آشخانه- جنگل گلستان ۲ طرفه است که این تصادفات در این مسیرها اتفاق می افتد و انتظار می رود به اجرای چهار خطه کردن این مسیر سرعت داده شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

خراسان شمالی جزو ۱۰ استان حادثه خیز کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha