توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در کرمانشاه همچنان ادامه دارد

کرمانشاه- ایرنا- مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اعلام اینکه توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در غرفه وابسته به تعاون روستایی همچنان ادامه دارد، گفت: کالاهای اساسی مانند گوشت گرم و منجمد، مرغ منجمد، روغن، تخم مرغ و خرما در این غرفه‌ها توزیع می‌شود.

«ایرج صفایی» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از نمایشگاه تنظیم بازار کالاهای اساسی واقع در نمایشگاه بین المللی کرمانشاه افزود: بیش از ۲۱ غرفه با مدیریت جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان از اواسط اسفندماه سال گذشته کار خود را در سطح شهر کرمانشاه و سایر شهرستان ها آغاز کرده و همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز اجرای طرح تاکنون نزدیک به هزار و ۴۰۰ تن کالای اساسی و تولیدات کارخانجات استان در نمایشگاه‌ها و غرفه تنظیم بازار توزیع شده است.

۵۶۰ تن گوشت ایام نوروز در کرمانشاه توزیع شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، هم از توزیع ۵۶۰ تن انواع گوشت سفید و قرمز تنظیم بازار در ایام نوروز در سطح استان خبر داد و با بیان اینکه گوشت گرم و منجمد موردنیاز مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بدون هیچ مشکلی تامین شده است، گفت: در این ایام ۳۰۰ تن مرغ گرم و ۱۰۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است.

«علی چاله‌چاله» در زمینه تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم استان نیز اضافه کرد: حدود ۹۰ تن گوشت دام سنگین و ۷۰ تن گوشت منجمد قرمز نیز در این راستان تاکنون توزیع شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تاکید کرد: با هدف تامین نیاز گوشت گرم مرغ و گوشت قرمز بازار، قبل از سال برنامه ریزی و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شد.

چاله‌چاله با اشاره به جلساتی با محوریت دامپزشکی استان و با حضور کشتارگاه‌ها در روزهای پایانی سال گذشته اظهار کرد: در این جلسات تصمیماتی اتخاذ شد و برای هر کدام از کشتارگاه‌ها زمان و میزان کشتارها مشخص شد که با انجام بازرسی‌های مستمر خوشبختانه تمام کشتارگاه‌ها طبق برنامه کشتار را انجام دادند.
از ۱۵ اسفندماه و پس از برگزاری نمایشگاه تنظیم بازار در شهر کرمانشاه که ۱۲ روز به طول انجامید، شاهد فعالیت ۲۱ غرفه تنظیم بازار در شهرستان‌ها و مرکز استان بودیم که این غرفه‌ها در تمام شهرستان های استان فعال بوده و هر روز اقلام اساسی، گوشت گرم گاوی و گوسفندی، میوه شب عید و تولیدات صنایع استان را به فروش می‌رسانند که این اقدام نقش مهمی در کنترل قیمت کالاهای اساسی در استان داشته است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha