۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85068220
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: مطالبه‌گران اعتماد مردم و مسئولان را جلب کنند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان با بیان اینکه از مطالبه‌گری حمایت می‌کنیم، گفت: مطالبه‌گران در جریان پیگیری مطالبات جامعه، اعتماد مردم و مسئولان را جلب کنند و گزارش‌های منصفانه و مستند ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز سه‌شنبه در دیدار با مجمع مطالبه‌گران استان کردستان در سنندج اظهار کرد: بنده همواره مطالبه‌گر بوده و به مطالبه‌گری اعتقاد دارم ولی الزامات و جانب انصاف و اتقان رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب بود که اظهارنظر، گزارش و پیگیری‌ها مبتنی بر یقین باشد، افزود: باید به عنوان مطالبه‌گر، کاری کنید که اعتماد مردم بیشتر شود و مدیر نیز احساس نکند به دنبال مچگیری آنان هستید؛ بلکه تصور کند که هدف شما کمک است.

استاندار کردستان بر لزوم تلاش مطالبه‌گران برای رفع شکاف بین مدیران و مردم تاکید کرد و ادامه داد: در کنار مطالبه گری، نیروی جوان را شناسایی کنید که با شما در راستای رفع شکاف اجتماعی ارتباط داشته باشند.

زارعی کوشا از نقد جامع و سازنده استقبال کرد و گفت: شما به عنوان مطالبه‌گر، مشکلات موجود یا کم‌کاری‌ها را منصفانه و به دور از قضاوت نادرست ارائه کنید که ما نیز پیگیری کرده و در راستای رفع آن قدم برداریم.

وی به موضوع عدم انتصاب برخی مدیریت‌ها در استان اشاره داشت و یادآور شد: به دلیل عدم کادرسازی و نیروی انسانی مجرب، برخی پست‌ها هنوز خالی است که البته بزودی انتصابات انجام می شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه میانگین سنی مدیران استان ۱۰ سال کمتر شده است، ادامه داد: تلاش می کنیم جوانان و مدیران مجرب تربیت کنیم تا سال های آینده در بحث مدیریت‌ها دچار مشکل نباشیم.

زارعی‌کوشا در ادامه اشاره‌ای هم به اغتشاشات چند ماه اخیر و تلاش دشمن برای نا امنی در برخی شهرهای کُردنشین داشت و گفت: ببشترین تمرکز دشمن روی استان کردستان بود اما با همت نیروهای امنیتی و همکاری مردم، حوادث به بهترین شیوه مدیریت شد.

در این جلسه مطالبه‌گران کردستان هم به بیان دیدگاه‌های خود و مطالبات مردم در بخش‌های مختلف پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha