۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85068266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف سه هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبر: 85068266
کشف سه هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف سه هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به چهار دستگاه خودروی پژو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار سه هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: در این رابطه چهار دستگاه خودرو توقیف و چهار متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری بیرجند و مجاورت کشور افغانستان قرار گرفته و از مسیرهای تردد به سمت استان سیستان و بلوچستان است.

بنابر اعلام مسوولان استانی کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن ۴۰۰ درصد رشد داشته و تردد خودروهای سوخت‌بر (شوتی) با سرعت بالا در جاده‌های خراسان جنوبی تبدیل به معضل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha