۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 1414
کد خبر: 85068434
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل شتاب گرفت

۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷
کد خبر: 85068434
طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل شتاب گرفت

اردبیل-ایرنا- استاندار اردبیل گفت: روند آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اردبیل با توجه به تأمین و جانمایی زمین و آغاز اقدامات زیرساختی، شتاب گرفته و دستگاه‌های اجرایی در فصل کاری، بدون اتلاف وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا سیدحامد عاملی در بازدید از زمین اختصاص‌یافته برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اردبیل بیان کرد: مشکل تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان اردبیل رفع شده و جانمایی لازم صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اردبیل، لازم است دستگاه‌های اجرایی مربوطه اقدامات مورد نیاز را هرچه سریع‌تر و بدون اتلاف وقت انجام دهند تا با توجه به شروع فصل کاری، عملیات اجرایی پروژه آغاز شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: همکاری بانک‌های عامل در روند پرداخت تسهیلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن بسیار مهم و اساسی است و بر اساس توافقات صورت‌گرفته با بانک‌ها در مرکز جهت پرداخت تسهیلات، بانک‌های استان سهم‌های تسهیلاتی خود را مشخص و اعلام کنند.

عاملی اظهار کرد: پس از تعیین زمین طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان اردبیل، اقدامات زیرساختی و زیربنایی این پروژه همچون خیابان‌کشی‌ آغاز می شود و طی هفته‌های آتی، روند عملیاتی در بخش‌های مختلف پروژه شتاب‌دار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha