۸ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85068557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دو بلوار گناباد برای پیشگیری از سیلاب مسدود شد

۸ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰
کد خبر: 85068557
دو بلوار گناباد برای پیشگیری از سیلاب مسدود شد

گناباد-ایرنا- معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد گفت :بلوارهای قصبه و سرداران شهید (وحدت) این شهرستان به دلیل پیشگیری از وقوع سیلاب و خسارت به سایر زیرساختهای شهری سه شنبه شب مسدود شد.

ابوالفضل شاکری طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به جاری شدن سیلاب در مسیر رودخانه سمویی و حاشیه شهر گناباد دو بلوار سرداران شهید و قصبه این شهر به صورت موقت مسدود شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حجم سیلاب با اقدامات پیشگیرانه شهرداری بیدخت و گناباد در احداث کانال در بلوار ورودی و مسدود شدن بلوارهای فوق، روان آبها از ورود به شهر بیدخت و گناباد منحرف و به داخل کانالهای سطحی سوق یافت.

وی اطهار داشت: با این اقدامات پیشگیرانه هم اکنون سیلاب شهرهای گناباد و بیدخت از توابع این شهرستان را تهدید نمی کند و با توجه به حجم بارش‌ها ستاد هماهنگی مدیریت بحران در آمادگی کامل قرار دارند.

بارش شدید باران و تگرگ ناشی از آن موجب افزایش رواب آب و سیلاب در برخی مناطق شهرستان گناباد شد که بیشتر به صورت روان آب از محل کانال‌ها و مسیل‌ها عبور کردند و در برخی نقاط شهری و روستایی منجر به آب گرفتگی شد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha