۹ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85068683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل ۷۰ درصد ظرفیت هتل‌های همدان

۹ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبر: 85068683
تکمیل ۷۰ درصد ظرفیت هتل‌های همدان

همدان -ایرنا-معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: ظرفیت واحدهای اقامتی و هتل های این استان از ۲۹ اسفند گذشته تا روز هفتم فروردین ۱۴۰۲ (هفته نخست تعطیلات نوروزی) به ۷۰ درصد رسیده است.

به گزارش روز چهارشنبه از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، علی خاکسار با اشاره به اینکه ۱۶ هتل در استان همدان فعالیت دارند، افزود: برای موج دوم سفرها نیز پیش‌بینی می‌شود ظرفیت هتل‌ها وضعیت مطلوبی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه در مدت زمان یاد شده ۷۶ هزار نفر در استان اسکان داده شده‌اند، ادامه داد: در این مدت ۳۸ هزار و ۷۲۷ نفر در مراکز اقامتی استان و ۳۷ هزار و ۲۳۵ نفر نیز در مراکز وابسته به آموزش و پرورش و اقامت‌گاه‌های موقت ساکن بودند.

خاکسار یادآور شد: همچنین ۱۰ هزار و ۹۴۲ نفر در هتل‌ها، ۴ هزار و ۱۷۷ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۲ هزار و ۴۵۹ نفر در مهمانپذیرها و یک‌هزار و ۹۰۰ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان تصریح کرد: همچنین ۲ هزار و ۳۲۳ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۴۰۲ نفر در متل‌ها، ۱۶ هزار و ۵۰۵ نفر در خانه‌مسافرها، ۶۶۵ نفر در اقامت‌گاه‌های اضطراری و مابقی در سایر مراکز اقامتی اسکان داشته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha