۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85068932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دستور کار دادگستری اصفهان است

اصفهان - ایرنا - رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: ‌دستگاه قضایی استان در راستای اجرای برنامه‌های ستاد احیاء امر به معروف، حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری، روز چهارشنبه در نخستین نشست شورای عالی قضایی قوه قضاییه با شورای قضایی استان‌ها که بصورت برخط(آنلاین) برگزار شد، بر آمادگی دستگاه قضایی استان برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال و سند تحول و سیاست‌های ابلاغی از سوی رییس قوه قضاییه تاکید کرد.
وی با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه و هیأت همراه در ماه پایانی سال گذشته به استان اصفهان، دستاوردها و نتایج این سفر را مثبت ارزیابی کرد.
رئیس کل دادگستری اصفهان‫، ابلاغ و اجرای سریعتر مصوبات این سفر را از رییس قوه و معاونان و مسئولان ستادی خواستار شد و گفت: دادگستری استان و سازمان های تابعه آمادگی کامل برای اجرای تمام اقداماتی که در استان برای اجرای مصوبات این سفر باید صورت پذیرد را دارند.‬
‫وی از رییس قوه قضاییه و معاونان ایشان خواست تا با توجه به وضعیت حاد استان و نیازهای دستگاه قضایی در زمینه منابع انسانی، این امر در اولویت قرار گیرد.‬

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha