۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸
کد خبر: 85068977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ هزار گردشگر از مناظر و آثار طبیعی آبدانان دیدن کردند

ایلام - ایرنا - فرماندار آبدانان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۳۰ هزار نفر گردشگر از اقصی نقاط کشور از آثار و اماکن باستانی و مناظر طبیعی این شهرستان دیدن کرده اند.

یدالله حاتمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ظرفیت پذیرش شهرستان برای مسافران‌ و ایران گردان را ۶۰۰ نفر در شبانه روز عنوان و اظهار داشت: از این تعداد مسافر نوروزی ۱۰ هزار نفر در ۱۶ استراحتگاه شامل مسافرپذیرها ، اماکن بومگردی ، میهمانسراهای دولتی و مدارس و مراکز آموزشی اتراق کرده اند.

وی افزود؛ پربیننده ترین مکان در این مدت دریاچه های دوقلوی سیاه گاو با روزانه ۲ هزار گردشگر و آبشار طبیعی ماهوته با یک هزار و ۵۰۰ نفر در رتبه دوم بازدید کننده قرار دارد.

فرماندار آبدانان مناظر دیدنی و چشم اندازهای طبیعی امسال شهرستان را کم نظیر دانست و ضمن دعوت از همه مسافران و ایرانگردان جهت سفر یادآور شد: بستر و امکانات لازم رفاهی و خدماتی جهت پذیرایی از میهمانان در سطح شهرستان مهیاست.

مدیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی آبدانان نیز گفت: پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروزی امسال ۱۲۰ هزار گردشگر از نقاط دیدنی ، اماکن و آثار باستانی شهرستان دیدن کنند.

امین طاهری اجرای موسیقی سنتی در نوروزگاه ها ، پذیرایی از میهمانان با غذاهای محلی ، توزیع بسته های فرهنگی بین گردشگران ، ارائه خدمات اجتماعی ، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و نظارت شبانه روزی بر فرایند اسکان مسافران نوروزی را از دیگر فعالیت های ستاد تسهیلات نوروزی اداره میراث فرهنگی شهرستان آبدانان در ایام تعطیلات نوروزی می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha